Понедельник, 30.11.2020, 05:01
          Одеський 
Дошкільний Навчальний Заклад 
   «Ясла - садок» № 307

 Сторінка вихователя-методиста

Меню сайту
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Ноябрь 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архив записей
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всего ответов: 20
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

 


 

Сантоній Світлана Вікторівна
Вихователь-методист, «спеціаліст І категорії», звання «старший вихователь»

Освіта: Вища
Одеський Державний університет ім.І.І.Мечникова
Спеціальність: Філолог
Кваліфікація:викладач української мови та літератури, зарубіжної літератури
Загальний стаж роботи: 25 роки
В дошкільному закладі: 18 років
На посаді методиста: 3 роки
         Вихователь-методист займається методичною роботою та організує весь освітньо-виховний процес в дитячому садку.

         Якщо коротко, то методист аналізує, планує, організовує, координує, контролює навчально-виховну діяльність педагогічного колективу.
Разом із завідувачем він керує колективом дитячого садка, беручи участь у добиранні кадрів, у розробленні та впровадженні програм розвитку та педагогічних планів.
Вихователь-методист проводить ґрунтовну методичну роботу у педагогічному колективі: відкриті заняття для вихователів, семінари, індивідуальні та групові консультації.
Крім того, він бере участь у роботі з батьками: консультації, поради, батьківські збори, анкетування; розробляє методичні рекомендації щодо  навчання та виховання дітей  в дошкільному закладі, в  сім’ї тощо.
        Робоче місце методиста, як відомо, методичний кабінет. Там кожен педагог може отримати практичну допомогу в організації роботи з дітьми, а батьки можуть проконсультуватися з приводу розвитку дитини, отримати відповіді на питання про педагогічний процес в дошкільному закладі.
Ще одне завдання методиста, мабуть, найважливіше, - розуміти і правильно оцінювати сили і можливості кожного педагога, знати, що важливо для нього в житті, до чого він прагне, щоб задовольнити потребу кожного педагога в повазі, визнанні та самореалізації.

 

 

Методична проблема педагогічного колективу
 на 2018-2019 навчальний рік

 


Основні завдання:
 

1. Удосконалення еколого - валеологічної системи знань, які закладають основу відповідального та дієвого ставлення до навколишнього середовища і власного здоров’я.;

 

2. Удосконалення роботи щодо формування основ економічної грамотності як невід'ємної складової соціалізації сучасної дитини;

 

3. Удосконалення роботи дошкільного закладу щодо формування збереження та зміцнення здоров’я дошкільників через знання про здоровий спосіб життя, про основи безпеки життєдіяльності та впровадження інноваційних оздоровчих технологій.

 

 

4.Забезпечення наступності та взаємодії в педагогічному процесі дошкільного навчального закладу і початкової школи для створення єдиної динамічної та перспективної системи, спрямованої на безкризовий розвиток дітей в мовах освітньої реформи «Нова українська школа»;

 

 

          В нашому дошкільному закладі створене розвивально-виховне середовище, яке стимулює розвиток, виховання та навчання дітей, сприяє забезпеченню емоційного та фізичного комфорту вихованців. 

 

          Оформлення групових приміщень, кабінетів, музичної та спортивної зали є педагогічно доцільним, відповідає естетичним, педагогічним та санітарним вимогам. При організації та облаштуванні розвивального простору у групових приміщеннях врахована його величезна значимість  для становлення особистості,для забезпечення потреби дітей гнучко, варіативно використовувати простір, почуватися володарями ігор та іграшок, виявляти свої інтереси, займатися улюбленими справами.

 

          У кожній віковій групі обладнано мікрометодичні кабінети, де зібрано і систематизовано весь дидактичний, наочний матеріал для організації пізнавально-розвивальної діяльності з дітьми дошкільного віку.

 

          Методичний кабінет дошкільного навчального закладу  є центром методичної допомоги педагогічним працівникам дошкільного навчального закладу та поширення психолого-педагогічних знань серед батьків щодо розвитку, виховання та навчання дітей дошкільного віку.
         

          Метою роботи методичного кабінету є:

  • надання методичної допомоги педагогічним працівникам щодо підвищення їх кваліфікації, професійної компетентності;
  • підготовки та проведення освітнього процесу з дітьми, роботи з батьками вихованців та особами, які їх замінюють;