Понедельник, 30.11.2020, 04:13
          Одеський 
Дошкільний Навчальний Заклад 
   «Ясла - садок» № 307

 Сторінка психолога

Меню сайту
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Ноябрь 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архив записей
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всего ответов: 20
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

 

 

Практичний психолог

Чайковська

Марія Сергіївна

Освіта: вища

Південноукраїнський національний педагогічний університет ім.К.Д.Ушинського

Спеціальність: Психологія

Кваліфікація: Психолог

Стаж роботи: 2 роки

 

 

 

Графік роботи

 

 

Дні   тижня

 

  

Робочі години

 

  Понеділок

  08.30 - 17.00

  Вівторок

 08.30 - 17.00 

  Середа

  08.30 - 17.00

  Четвер

Методичний день

  П’ятниця

 08.30 – 17.00

 

      Одним із основних напрямів діяльності практичного психоло­га системи освіти України є консультативна робота як вид надання психологічної допомоги всім учасникам освітнього процесу. Психо­логічне консультування передбачає кваліфіковану допомогу фа­хівця під час розв’язання проблем, із якими до нього самостійно або за порадою інших звертаються педагоги та батьки.

 

     Оосновним — видом консультування в ДНЗ  є психолого-педагогічне консультування.  До нього належить обговорення з клієнтом таких питань:

  • навчання і виховання дітей;
  • навчання і підвищення кваліфікації педагогічних праців­ників, адміністрації навчального закладу тощо;
  • управління дитячими та дорослими групами і колекти­вами.

 

    Окрім того, до кола питань психолого-педагогічного консульту­вання входять такі: удосконалення методів і засобів навчання, а також психологічне обґрунтування педагогічних інновацій.

 

Типові звернення до психологічної консультації

Від батьків:

  • вікові та індивідуально-типологічні особли­вості дитини;
  • психологічна готовність дитини до школи;
  • роль батьків у запобіганні дезадаптації ди­тини до  навчального закладу;
  • формування навичок здорового способу життя дитини;
  • статеве виховання;
  • конфлікти з педагогами, адміністрацією на­вчального закладу;
  • оптимізація батьківсько-дитячих взаємин, помилки сімейного  виховання;
  • виховання самостійності та відповідальнос­ті в дітей;
  • створення сприятливого психологічного клімату в сім’ї;
  • вплив телебачення на психологічне здо­ров'я дитини;
  • особливості виховання дітей у неповній сім’ї;
  • небажання дитини відвідувати дитячий садок;
  • особливості виховання дитини з ознаками обдарованості;
  • профілактика комп’ютерної залежності ди­тини.

 

Від педагогів:

  • порушення емоційно-вольової та поведінкової сфери дітей;
  • вікові та індивідуально-типологічні особли­вості дітей;
  • організація роботи з дітьми групи ризику;
  • насильство в сім’ях дітей;
  • супровід дітей, батьків яких позбавляють батьківських прав;
  • супровід сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах;
  • шляхи оптимізації взаємодії з батьками дітей;
  • статеве виховання;
  • особливості навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами;
  • профілактика стресових станів, збереження їхнього психічного здоров'я;
  • психологічний клімат у педагогічному ко­лективі;
  • психологічна культура педагогів;
  • атестація педагогів;
  • емоційне вигорання педагогів та адаптація молодих спеціалістів;
  • особистісні проблеми.  

 

Запрошуємо, в разі необхідності на консультацію.

Завжди раді допомогти.

Все у ваших руках, шановні батьки.