Понедельник, 30.11.2020, 04:11
          Одеський 
Дошкільний Навчальний Заклад 
   «Ясла - садок» № 307

 Сторінка музичного керівника

Меню сайту
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Ноябрь 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архив записей
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всего ответов: 20
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

 

Тяпкова Руслана Миколаївна
«спеціаліст І категорії» «старший вихователь»
 

Освіта: вища.
Південноукраїнський Державний педагогічний інститут ім.К.Д.Ушинського
Спеціальність: музичне виховання
Кваліфікація: учитель музики
Загальний стаж роботи: 22 роки
В данному закладі: 16 років

 

Музичне мистецтво – один з могутніх засобів у формуванні особистості дошкільника.
         Навчання музики важливе для кожної дитини. А побачити, чи є у малюка музичні здібності можна лише в процесі навчання. Більше того, саме в процесі навчання відбувається і розвиток музичних здібностей. Тому, використання музики, як засобу виховання дітей, є одним з найважливіших завдань нашого дошкільного закладу.

 

         Головні завдання  музичних занять:
-  збагатити  музичні враження дітей шляхом ознайомлення їх з різноманітними музичними творами;
-  навчити дітей злагоджено співати, гарно і ритмічно рухатися під  музику, грати на музичних інструментах;
-  розвивати  музичні здібності у дітей, емоційну чутливість, музичний слух, а також творчі та артистичні здібності.
Всі ці завдання взаємопозв’язані і залежать від вікових особливостей дітей.

Музичне виховання дитини в сім′ї


          Діти, які частіше знайомляться з музикою, мають більш багатші почуття, вони частіше звертають увагу на почуття і переживання інших людей. Краще, швидше і повніше вбирають у себе все нове, як правило добре навчаються в школі.
         Багато дітей дуже ємоційні. Вони відчувають велику потребу в художніх враженнях, в активному прояві своїх почутів. Ті, хто зблизька спостерігають за життям маленьких дітей, знають з яким натхненням малята співають, танцюють.
         Зацікавленність до музики і музичні здібності виявляються у дітей по різному. Багато з них з великим інтересом слухають музику і співають, інші до музики нібито байдужі. Іноді вважають, що такі діти від природи не музичні, у них немає слуху і розвивати його безперспективно. Така точка зору невірна. У кожної дитини можливо пробудити зацікавленість і любов до музики, розвивати музичний слух та голос. Це підтверджує життєва практика і наука. Привчати дитину до музики в домашніх умовах потрібно з самого раннього віку. Робити це потрібно різними способами: співати дитині пісні, привчати слухати платівки, музичні записи, дитячі музичні радіо та телепередачі. Якщо є можливість - водити дитину на концерти.
         Треба прагнути до того, щоб діти не просто раділи музиці, а вчилися переживати закладені в цю музику почуття. Треба розмовляти з дитиною, запитувати її:
- яка це музика, весела чи сумна?,спокійна чи навпаки?,що така музика може розповісти?,що під неї хочеться робити?
- пропонувати дитині самостійно дати назву музичному твору. З'ясувати, чому саме так вона хоче його назвати.
        Такі питання викликають інтерес дітей до слухання і розвивають творчі здібності малечі.
        Розвивати вміння емоційно переживати музику допомогає також читання казок, оповідань, тому що переданий словесно сюжет і переживання героїв дітям більш доступний.
       Діти дуже люблять повторно слухати музику, яка їм сподобалася. Іноді можно загадувати загадки: співати мелодію без слів і запитати яка це пісня. Таким чином, непомітно дитина привчається до музики.
       Є діти, у яких ще невиявляються музичні здібності і треба допомогти їм розвиватися: більше співати, слухати музику, танцювати. Для цього требастворити в сім'ї атмосферу любові до музики,  схвалювати потребу дитини проявиляти себе в музиці. Адже музика приносить дитині радість і робить її добрішою.