Понедельник, 30.11.2020, 04:54
          Одеський 
Дошкільний Навчальний Заклад 
   «Ясла - садок» № 307

 Сторінка фізичного інструктора

Меню сайту
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Ноябрь 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архив записей
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всего ответов: 20
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

 

Інструктор з фізичного виховання

Кравченко Володимир Васильович

Освіта: вища

Південноукраїнський Державний університет ім. К.Д. Ушинського

Спеціальність: Фізична культура

Кваліфікація: Вчитель фізичної культури

Стаж роботи: 5 років

 

 

В народі кажуть: « Або Ви турбуєтесь про своє здоров’я,

або воно потурбує Вас».

( 75% хвороб дорослих людей закладені в дитинстві ).

 

Саме тому, з раннього дитинства потрібно формувати у дітей культуру здоров’я, прищеплювати їм розуміння переваг та пріоритетів здорового способу життя, надавати їм ґрунтовні знання про основи здоров’я фізичного, психічного. соціального та духовного.

    

 З огляду на невтішні результати вивчення стану здоров’я дітей ,зокрема нашого дитячого садочка, ми вирішили спрямувати свою роботу саме на формування, збереження, зміцнення та відновлення здоров’я дітей через надання оздоровчої спрямованості всьому процесу фізичного виховання, через застосування в роботі з дітьми комплексу фізкультурно-оздоровчих та профілактичних засобів, а саме:

  1. спеціальні фізичні вправи, вправи протягом дня
  2. загартувальні процедури
  3. психокорекція, фізіотерапія
  4. вітамінотерапія, ароматерапія, фітотерапія

 

 Вже декілька років ми працюємо за варіативною програмою М.Єфименка 

«Театр фізичного виховання та оздоровлення дітей, яка, на наш погляд, найбільше відповідає природі дитини. Заняття за цією системою носять сюжетно- ігровий характер, наповнені не тільки найрізноманітнішими рухами, спрямованими на розвиток опорно-рухового апарату, м’язів тіла та активізацію кори головного мозку через ЦНС, а також елементами оздоровчих технологій, які впливають на функцію шкіри, слизової оболонки носа, дихальних шляхів, зору, дрібних м’язів, а саме: ігрові дихальні вправи, елементи точкового масажу, коригувальна гімнастика, танцювальні вправи, елементи психогімнастики, пластичний балет тощо.

     Все це викликає у дитини інтерес, зацікавлює її рухами, спонукає до їх виконання, а відтак формує не тільки рухові уміння, а й звичку до постійних занять фізичними вправами.

     З метою оптимізації рухової активності та оздоровлення дітей, крім фізкультурних занять, ми використовуємо також  інші ефективні форми роботи, такі як:

  1. дитячий туризм ( піші переходи )  -  удосконалення рухових умінь в природних умовах, розвиток фізичної витривалості;
  2. повсякденні прогулянки  -  збагачують руховий досвід дітей, сприяють загартуванню організму, підвищують життєвий тонус
  3. рухливі ігри різної інтенсивності
  4. самостійна рухова діяльність дітей
  5. фізкультурні свята та розваги
  6.  Тижні здоров’я – у дні канікул
  7. День здоров’я   -  один раз на місяць

 

Крім цього, протягом усього дня педагоги нашого закладу використовують ще цілий ряд спеціальних загартувальних та оздоровчих методів:

  1. фізкультхвилинки ( на заняттях )  - практикуються успішно і давно;   ( і не тільки в нашому садочку )
  2. фізкультпаузи  -  активний відпочинок між заняттями
  3. гімнастика для очей – на заняттях
  4. дихальні та звукові вправи  - підвищують опірність організму
  5. пальчикова гімнастика
  6. масаж: біологічно активних зон, вушних раковин, - за методиками  Уманської  та Латохіної Л.І.
  7. корекція постави та стопи
  8. гімнастика пробудження після денного сну
  9. коригуюча гімнастика після денного сну у поєднанні з повітряними ваннами.

 

 З метою забезпечення психологічного комфорту, душевного здоров’я та позитивних емоцій дітей, використовуємо такі психокорекційні методи, як:

  • психогімнастика,
  • звукотерапія,
  • кольоротерапія,
  • пісочна терапія.

 

Активно впроваджуємо в роботу з дітьми такі профілактичні заходи, як валеохвилинки, оздоровчі хвилинки, вітамінотерапію, фіточаї; з великим задоволенням діти носять часникове намисто, вживають часник, цибулю; сплять на духмяних подушечках (із різних корисних трав).

 

 Оздоровлення д ошкільників, формування у них мотивації до здорового способу життя буде успішним тільки за наявності певних умов, зокрема:

створення  здоров’язбережувального та здоров’ярозвивального середовища, зростання рівня професійної компетентності педагогів.

 

 

    За період роботи над проблемою дошкільного закладу, яка має фізкультурно-оздоровче спрямування, значно збагатилось методичне забезпечення, створено банк даних інноваційних технологій ( перш за все  - оздоровчих ), розроблені рекомендації, конспекти занять, накопичено практичний матеріал.    

    Фізичний розвиток дитини, її здоров’я залежить від способу життя її батьків.

    Саме тому наші педагоги приділяють велику увагу популяризації ідей здорового способу життя серед батьків, використовуючи для цього різні форми роботи, а саме: анкетування, дискусії, круглі столи, семінари, усний журнал, скриньки довіри, дні відкритих дверей, практикуми. батьківські збори, майстер – класи, спільні свята, спортивні змагання тощо.

 

 

    Саме об’єднання зусиль педагогів та батьків допоможе створити здоров’язбережувальне середовище, розвивальний простір, сприятливий для формування життєвої компетентності у сферах Я – фізичне, Я – психічне, Я- соціальне, Я-духовне.