Понедельник, 30.11.2020, 03:58
          Одеський 
Дошкільний Навчальний Заклад 
   «Ясла - садок» № 307

 Активність дитини влітку

Меню сайту
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Ноябрь 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архив записей
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всего ответов: 20
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

 

Розпорядок дня

та рухова активність дитини влітку

 

Літо — найсприятливіша пора року для фізичного розвитку дитини, зміцнен­ня її здоров'я та загартування. Тому на літо батькам варто ретельно спланувати розпорядок дня дитини та організувати її рухову активність. При цьому доцільно врахувати, що більшість часу діти мають перебувати на свіжому повітрі.

У розпорядку дня більшість часу відводьте для рухової активності. Щоранку дитина має робити зарядку або гігієнічну гімнастику, упродовж дня — гуляти, гра­тися в рухливі ігри.

Чергуйте активну рухову діяльність дитини з відпочинком. Збалансований розпорядок дня сприяв тому, щоб дитина не втомлювалася. Поєднуйте активні заняття — прогулянки на свіжому повітрі, біг, плавання тощо — з менш активни­ми — настільними іграми, малюванням, ліпленням тощо.

Прислухайтеся до бажань і настрою дитини. Якщо дитина сповнена енергії, то влаштуйте для неї ігри на природі. Не змушуйте дитину спати вдень, якщо вона невтомлена.

Прогулянка — простий і ефективний спосіб проведення часу на свіжому по­вітрі. У дошкільному навчальному закладі вихователі майже щодня водять дітей на прогулянки. Тож під час літніх канікул кожного дня гуляйте з дитиною в парку, на ігровому майданчику тощо.

Прогулянки на подвір’ї чи ігровому майданчику можуть тривати до кількох годин. За цей час дитина періодично змінює види діяльності: від рухової до пізна­вальної. До таких прогулянок залучайте друзів дитини та не залишайте дошкіль­ників без нагляду.

Прогулянки до лісу, парку, річки розвивають витривалість дитини. Під час них рівень рухової активності дитини максимальний. Тривалість прогулянки може бути від ЗО хв. до 2,5 год. залежно від віку дитини, погодних умов та інших чинни­ків. Завжди супроводжуйте дітей під час таких прогулянок.      

Кілька разів на тиждень залучайте дитину до спортивних ігор. На свіжому по­вітрі зручно організовувати такі ігри, як футбол, бадмінтон, волейбол. Також на­вчіть дитину плавати в річці чи кататися на велосипеді, самокаті, роликах.

Раз на місяць влаштовуйте одноденний туристичний похід. Під час походів у дитини розвиваються уміння орієнтуватися на місцевості, пристосовуватися до зміни побуту, вправлятися в подоланні перешкод. Маршрут походу, а також усю ігрову діяльність продумайте заздалегідь. Діти можуть брати участь у змаганнях, іграх-естафетах, рухливих іграх. У спортивно-туристичний похід ідіть усією сім’єю та/або залучайте друзів.

Стежте за безпекою дитини під час літніх прогулянок.  Дитина має бути вдягне­на в легкий одяг із натуральних тканин і мати на голові панамку чи хустку, навіть якщо перебуває в затінку. За високої температури повітря виходьте надвір у пер­шій половині дня та увечері, коли сонячне випромінювання не таке активне. Окрім того, на прогулянках дотримуйтеся питного режиму.


 

Як запобігти травмуванню дитини

 

Діти часто травмуються або можуть завдати тілесних ушкоджень одне одному під час гри. Травмування може спричинити як поведінка самої дитини або її одно­літків, так і необачність дорослих. Тому найважливіше завдання батьків — створи­ти відповідне середовище для безпечної гри дітей, аби запобігти їх травмуванню.

Пильно наглядайте за дитиною поблизу дороги, відкритих водойм, на спортив­ному чи ігровому майданчиках. Контролюйте її поведінку й умови гри.

Подбайте про зручний одяг і взуття дитини, яке має відповідати погодним умо­вам. Дитині має бути зручно рухатися під час їзди на велосипеді й роликах тощо.

Стежте за грою дитини з низьким рівнем сенсомоторного розвитку. Що молод­ша дитина, то нижчий у неї рівень сенсомоторного розвитку. Якщо дитина не вміє досконало володіти своїм тілом, то координація її рухів порушується. А відтак травмуватися вона може навіть під час простої гри.

Поінформуйте дитину про наслідки її можливих дій. Коли дошкільник іде на ігровий майданчик або до парку розваг, розкажіть йому про безпечне пово­дження з ігровим обладнанням. Для її безпеки дитині важливо знати, які каруселі небезпечні та як потрібно поводити себе з ними.

Поясніть дитині, що не можна нехтувати власною безпекою, аби вразити друзів чи досягти найкращого результату в певному змаганні. Часто така рішучість може призвести до негативних наслідків.

Ознайомте дитину з правилами дорожнього руху. Дитина повинна знати, як правильно переходити вулицю на пішохідному переході або переході, де є світ­лофор. Переходити вулицю вона має тільки під наглядом дорослих.

Навчіть дитину правил пожежної безпеки. Навіть якщо сірники, запальнички та інші вогненебезпечні предмети знаходяться в недосяжному для дитини місці, вона має знати, що бавитися з ними не можна.